Dag 4: El Retiro y tapas

Vandaag, ... oogjes open met gemengde gevoelens. Enerzijds opgewekt dat de zon schijnt, niettegenstaande er bewolking was voorspeld, anderzijds... teleurgesteld dat de trip zo snel voorbij is.
Maar... we moeten pas om 15u naar de luchthaven vertrekken, dus... GENIETEN van onze laatste dag!
Onder een stralend blauwe hemel (alweer :)) wandelen we naar het Retiro park, amper 10 min van ons appartement. Het is opnieuw een fantastisch goed onderhouden park... hier kunnen we nog wat van leren. In het midden  van het park bevindt zicht een grote waterpartij... je kan er bootjes huren om te roeien.














We wandelen hier een dik uur en dan is het tijd om ons uit te checken. Paula vroeg ons om het appartement om 12u te verlaten, maar we mogen onze koffers bij haar in de winkel achterlaten.

We sluiten onze vakantie af zoals we die begonnen zijn... met tapas en een fles witte wijn op Plaza Santa Ana!


Madrid, ... WE'LL BE BACK!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten